בן גביר מתריע: "קונספציה שגויה; הכתובת על הקיר"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on בן גביר מתריע: "קונספציה שגויה; הכתובת על הקיר"

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למימרן ב'קול חי': "מידרו אותי. אמרו שאני לא מבין בביטחון כשדיברתי על סיכולים בעזה, אמרו שר הפיתות, ועל המשמר הלאומי אמרו שזו מיליציה פרטית שלי. היום מבינים שלא היו צריכים לשחרר את סינואר, מבינים שהקונספציה חייבת להשתנות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וקרא לנקוט ביד קשה גם נגד הרשות הפלסטינית: "הכתובת על הקיר".

    בפתח הריאיון אמר בן גביר כי יש לפעול גם נגד עוזרי החמאס: "כשאני מדבר על השמדת חמאס אני מדבר גם על הזקנים שעוזרים להם ואלה שמחלקים סוכריות בעזה ותומכים בפיגועים. לנגד עיני כולנו עומדים התינוקות והילדים שנחטפו וצריך לשחרר אותם בדרך שלא תיגרום לטבח נוסף. כולם מבינים שהקונספציה צריכה להשתנות".

    השר מתח ביקורת על היחס כלפיו: "מידרו אותי, אמרו שאני לא מבין בביטחון כשדיברתי על סיכולים בעזה. קראו לי שר הפיתות ועל המשמר הלאומי אמרו שזו מיליציה פרטית שלי. מקווה שמה שהיה לא יהיה. היום מבינים שלא היו צריכים לשחרר את סינואר". 

    בן גביר התייחס להדלפה על עימות בינו ובין סמוטריץ' לבין הרמטכ"ל: "ההדלפות מגמתיות. אנחנו מאוד מעריכים את הרמטכ"ל, אבל יכולות להיות מחלוקות. מה שהיה בקבינט נשאר שם. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח. אנחנו פותחים כיתות כוננות בכל מקום. הרבה מאוד גם במגזר החרדי".

    השר לביטחון לאומי הוסיף בנושא כלי הנשק: "הורדתי את הקריטריונים לנשיאת נשק. בלי עבודת המטה שעשינו בחצי שנה האחרונה לא היינו יכולים לעשות את זה בתוך יומיים. יש הרבה חרדים שלא עומדים בקריטריונים, אבל הרחבנו הקריטריונים של מד"א, זק"א ואיחוד הצלה. יש אלפי מתנדבים בכל המקומות האלה. יש 234 אלף בקשות פתוחות כעת. יותר ממה שהיה בכל העשור האחרון".

    עוד ציין השר: "אני בעד חוק עונש מוות למחבלים, זה גם יצמצם את הצפיפות בבתי הכלא".

    הוא ביקש להחמיא גם לארגון עליו הוא מופקד: "המשטרה עושה עבודה טובה. נפלו 59 שוטרים שניהלו קרבות פנים אל פנים. עוצרים כל מי שמסית ותומך בטרור. זה מרתיע. אני מקווה שלא יעצרו אותי מלהמשיך".

    עוד אמר בן גביר לסיום: "די למדיניות של שקט בכל מחיר. אי אפשר לעשות עסקאות עם נאצים. גם ביו"ש יש קונספציה שהיא טעות גדולה. אין הבדל ביניהם. אנחנו לא רואים את האימונים של הרשות הפלסטינית? הכתובת על הקיר. בקבינט הייתי היחיד שהצביע נגד כסף לרש"פ לפני כמה חודשים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בס"ד
      כל הכבוד לשר בן גביר הוא איש חכם מכולם כל תוכן הלימודים בעזה לתינוקות זה שנאת היהודים ורק לרצוח ישמעאל על חרבך תחיה בגנים ובבתי הספר מלמדים אותם רק להיות שאידים שכולם חולמים להיות רק שאידים בגלל ההבטחות שמבטיחים להם תקראו עיתונים מלפני 40 שנה זה באמת היה כתוב על הקיר ומספיק להיות יפה נפש עם חיות טרץ המהלכות על 2 זה נצים ועמלק שצריך למחות אותם עושים מסיבות וריקודים על כל יהודי שנפל ימח שמם וזכרם לעד
      זה אזרחים זה בני אדם שניתן לתת בהם אימון בכלל זה טורפים שעשו להם מגיל אפס שטיפות מוח לרצוח ולשנוא יהודים זו התכלית שלהם
      צריך לרסס את כל הזבובים האלה לפני שיהיו דבורים סתם עם של עבדים נתתם להם נשק הגנתם עליהם ותראו לאן הגיעו לאיזה תכנונים לאיזה מנהרות מתחת לאדמה לאיזה תיחכום של יציאות שונות מהמנהרות רק לחסל בלי טיפת חמלה מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לתמימים
      תפסיקו כבר לעשות כזה חשבון לאומות העולם כולם צבועים עוד תיראו זאת וכולם אינטרסנטים שנעשה להם את העבודה השחורה ומתחנפים לערבים שלא יגיעו גם אליהם כל אומות העולם כובשים אז כובשים אף אחד לא מסכן את עצמו ואת חייליו בעבור מרצחים מה זה לסכן חיים ולחפש מחבלים כולם מחבלים כולם אין דבר כזה אזרחים וגם פה בישראל רק מחכים לפקודה וכל השנאה והקנאה שלהם תצא החוצה!!!
      לא מוכנה שאף חייל יותר יסכן את עצמו בעבור דעת הקהל של העולם אף צבא לא מוסרי כמו הצבא שלנו ושישבו בשקט הכי קל לתת הוראות מרחוק נראה אותכם מסכנים חיי חיילים יקרים להציל אזרחים חחחח אזרחים כולם מחבלים כולם
      אסתר ליבוביץ בתקווה שהדברים יתקבלו באוזן קשבת

    2. 1

      חברים אף פעם לא הקשבתי לבין גביר. אבל החבוב הזה יותר צודק מכולם.
      אנחנו מביאים לרוצחים מים ודלק. ומה הם מביאים לנו? רצח מול המצלמות.
      הממשלה צריכה להתפטר. צריך קונספציה חדשה